Γνωρίζεις το πρωτόκολλο turbulence strength training;

Εσύ γνωρίζεις το πρωτόκολλο turbulence strength training; Είναι ένα πρωτόκολλο, μια μέθοδος, η οποία συνδυάζει την προπόνηση δύναμης αλλά την διαλειμματική προπόνηση μαζί!

Η προπόνηση με το πρωτόκολλο turbulence strength training θα απογειώσει τον μεταβολισμό σου! Δεν είναι τυχαίο που σήμερα θεωρείται η νούμερο ένα μέθοδος προπόνησης με τα μεγαλύτερα αποτελέσματα στην απώλεια σωματικού λίπους! Δοκίμασε το και είμαι σίγουρος ότι θα ενθουσιαστείς και εσύ με τα αποτελέσματα του:

Πως;

Θα δουλέψουμε Τρία  ζευγάρια ασκήσεων, για 3 γύρους η κάθε άσκηση για 45 δευτ. δίχως διάλειμμα ανάμεσα στις ασκήσεις του ζευγαριού και  30 δευτ. διάλειμμα στον γύρο. Μόλις τελειώσουμε τους 3 γύρους από το πρώτο ζευγάρι ασκήσεων 1 λεπτό διάλειμμα και μπαίνουμε στο επόμενο ζευγάρι με ακριβώς το ίδιο μοντέλο.

Συνολικός χρόνος προπόνησης χωρίς το ζέσταμα 18,5 λεπτά μαζί με τα διαλείμματα.

Α. Drop squat + switch climbers

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 

 

Αρχική θέση

Ενδιάμεση θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 

 

Lateral jump block + push ups

Αρχική θέση

Ενδιάμεση θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 

 

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 

 

Slam ball throw + jump forward run back wards

Αρχική θέση

Ενδιάμεση θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 

 

Αρχική θέση

Ενδιάμεση θέση #1

Ενδιάμεση θέση #2

Τελική θέση

Cal target 350 – 400 men’s 500 – 550 cal

Στο τέλος της προπόνησης δοκίμασε το Lipton Melissa Lavender, ένα απολαυστικό αφέψημα με μελισσόχορτο, λεβάντα και λουίζα.

2017-12-20T19:06:14+00:00