Διατροφή ανάλογα την εποχή.

Ο καιρός άλλαξε και όπως ανανέωσες την γκαρνταρόμπα σου, κατεβάζοντας τα καλοκαιρινά, ήρθε η στιγμή να προσαρμόσεις και τη διατροφή σου στα πλαίσια της εποχής. Όρισε 7 «κανόνες» που θα σε βοηθήσουν να προσαρμοστείς στις υψηλές θερμοκρασίες της εποχής, αλλά και να παραμείνεις fit.

  • Μικρότερα και πιο ελαφρά γεύματα.
  • Άφθονα υγρά και φρούτα. Μάλλον δεν χρειάζεται επιχειρηματολογία για τα φρούτα: Υπέροχη γεύση, θρεπτικά συστατικά, τα περισσότερα με λίγες θερμίδες και πλούσια σε νερό.
  • Αποφεύγουμε τα τηγανιτά, τις βαριές σάλτσες, τα πολλά μπαχαρικά και τα καυτερά.
  • Θυμήσου τη Μεσογειακή διατροφή. Τροφές πλούσιες σε νερό, φυτικές ίνες και άπαχο κρέας.
  • Αντικατάστησε ένα γεύμα με μία δροσερή σαλάτα, αλλά μην το παρακάνεις με το ελαιόλαδο, γιατί προσθέτει θερμίδες.
  • Αν καταναλώσεις αλκοόλ, καν’ το με μέτρο, γιατί περιέχει θερμίδες και ταυτόχρονα έρευνες δείχνουν ότι μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση.
  • Πες «ναι» στο τσάι. Όταν καταναλώνεται σκέτο, είναι ο καλύτερος σύμμαχος.

 

2017-05-24T11:28:56+00:00