Διατροφικό boost στο μεταβολισμό.

Είναι σύγχρονη τάση που υιοθετούν ολοένα και περισσότεροι –ειδικά οι star– και υποστηρίζει πως «σημασία δεν έχει τι, αλλά πότε το τρως».

Ο χρυσός κανόνας λέει να καταναλώνουμε συχνά, μικρά γεύματα και σνακ κάθε 3 ώρες αρχίζοντας 1 ώρα αφού ξυπνήσουμε και σταματώντας 3 ώρες πριν τον βραδινό ύπνο. Αυτό όμως που θα πρέπει να προσέξεις είναι η συνολική ημερήσια πρόσληψη θερμίδων.

Το πρωινό, μεσημεριανό και το βραδινό δεν θα πρέπει το καθένα να ξεπερνάει τις 400 θερμίδες. Ο στόχος δεν είναι να καταναλώσεις μεγάλα, αλλά συχνά γεύματα!

H σημασία της τρίωρης κατανάλωσης τροφής βρίσκεται στο γεγονός ότι ενεργοποιείται με τον καλύτερο τρόπο ο μεταβολισμός καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας και έτσι επιταχύνονται οι καύσεις. Ανάμεσα ή και μαζί με τα γεύματα θυμήσου να πίνεις και μία κούπα πράσινο τσάι.

2017-05-04T17:21:16+00:00