Επιτόπου

Αν θέλεις να γυμνάσεις αποτελεσματικά και να συσφίξεις τις γάμπες σου, χωρίς να φτάνεις στα άκρα… ο πιο εύκολος τρόπος είναι η ακροστασία. Πρόκειται για άσκηση που μπορεί να πραγματοποιηθεί σχεδόν οπουδήποτε και απαιτεί ελάχιστο χρόνο.

Η άσκηση είναι πολύ απλή: Στάσου όρθια, ώστε τα πόδια σου να ακουμπάνε καλά στο έδαφος με όλη την επιφάνεια του πέλματος και ταυτόχρονα να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους γοφούς. Ανασήκωσε τις φτέρνες μέχρι να σηκώσεις όλο το βάρος του σώματος με το σημείο του ποδιού που βρίσκεται κάτω από τα δάχτυλα. Χαμήλωσε αργά τις φτέρνες μέχρι να πατήσει και πάλι όλο το πέλμα στο έδαφος. Πραγματοποίησε 2 σετ από 20 επαναλήψεις.

2017-05-04T17:21:54+00:00