Η προπόνηση είναι κυκλική και έχει στόχο να ενεργοποιήσει όλο το σώμα.

Δημήτρης Μώρος
Δημήτρης Μώρος PERSONAL TRAINER

Οι καλοκαιρινές μας διακοπές αποτελούν πλέον για όλους μας μια όμορφη ανάμνηση. Περάσαμε σούπερ, ξεκουραστήκαμε, γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και είμαστε έτοιμοι για ενα δυναμικό φθινόπωρο και χειμώνα!

Είναι ώρα για επανεκκίνηση και καθορισμό νέων στόχων. Η προσαρμογή μας όμως, πρέπει να είναι σταδιακή, χωρίς βιασύνες:

Το παρακάτω πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να προσαρμοστείς μεν γρήγορα αλλά με ασφάλεια.

O καιρός ακόμα το επιτρέπει να βγεις σε ένα γήπεδο, φυσικά όμως μπορείς και να το κανείς στο γυμναστήριο ή στο σπίτι σου αν έχεις διάδρομο.

Η πρώτη μας προπόνηση θα είναι κυκλική και έχει στόχο να ενεργοποιήσει όλο σου το σώμα.

3-5 γύροι ανάλογα με την φυσική μας κατάσταση από 6 ασκήσεις

400 μ τρέξιμο περίπου στο 70-75 της μεγίστης καρδιακής μας συχνότητας
20 προβολές μπροστά

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

12 push ups κανονικά ή στα γόνατα

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 30 γόνατα ψιλά με ενεργή αντιμετάθεση των χεριών


 

 

 

 

 20 plank jacks

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

20 hollow

Αρχική θέση

Τελική θέση

 

 

 

 

 

 

Cal target 300 – 400 cal men’s  400/500

Κάνε το πρόγραμμα και απόλαυσε το πράσινο τσάι,  που η γεμάτη γεύση του θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι!

2017-11-06T13:56:19+00:00