Η σημασία της Σωματικής Φροντίδας.

Νάνσυ Μαλλέρου
Νάνσυ Μαλλέρου LIFE BUSINESS & EXECUTIVE COACH

Με μικρές αλλαγές σε όσα κάνετε μέχρι σήμερα, μπορείτε να τονώσετε το σώμα σας και να γεμίσετε ενέργεια.

Μην ξεχνάτε ότι δεν αρκεί μόνο η ..εσωτερική αποτοξίνωση, αλλά χρειάζεται και η σωματική για να σας αναζωογονήσει, να κάνει πιο καθαρό το μυαλό σας και διαυγή τη σκέψη σας.

Στο σώμα σας κατοικεί ο εαυτός σας και είναι πραγματικά σημαντικό να το φροντίζετε, ξεκινώντας από τη διατροφή. Επωφεληθείτε από τα φρούτα, τα λαχανικά και τους καρπούς που βρίσκουμε άφθονους στη χώρα μας κάθε εποχή, πιείτε άφθονο νερό και επιλέξτε το φυσικό ανθρακούχο αντί για τα αναψυκτικά ή τα ροφήματα από βότανα όπως το τσάι.

Επιδιώξτε παραπάνω άσκηση μέσα στην ημέρα, όχι απαραίτητα με συστηματική γυμναστική, αλλά με μικρές δόσεις έντονης κίνησης που θα ανεβάσουν τους παλμούς σας, θα σας κάνουν έστω και για λίγο να λαχανιάσετε και να νιώσετε την τόνωση που θα σας βοηθήσει να συνεχίσετε με περισσότερο κέφι και ενέργεια.

Μην παραγγείλετε στο γραφείο αλλά βγείτε για λίγο να πάρετε μόνοι σας το τσάι σας, κάντε μικρές διατάσεις στον αυχένα σας όσο είστε κολλημένοι στην κίνηση, χορέψτε με το παιδί σας το αγαπημένο του παιδικό τραγούδι!

Με την ίδια λογική, δώστε στον εαυτό σας και το σώμα σας τις στιγμές παύσης που χρειάζεται. Κοιμηθείτε λίγο νωρίτερα το βράδυ, ξεκουραστείτε έστω για μισή ώρα το μεσημέρι του Σαββάτου, δώστε στο σώμα σας την ευκαιρία να ‘τεμπελιάσει’ ένα απόγευμα αν νιώθετε κούραση.

‘Ακούστε’ το σώμα σας κάθε στιγμή, φροντίζοντάς το ενδυναμώνετε και το πνεύμα σας ώστε να κάνετε όσα επιθυμείτε και να φτάσετε εκεί που θέλετε.

 

2017-05-24T12:42:43+00:00