Καθίσματα, για δυνατά πόδια και γλουτούς.

Νίκη Πετρουλάκη
Νίκη Πετρουλάκη
Καθίσματα με τα χέρια ψηλά

Κρατάμε μια μπάρα και με τα 2 χέρια στο άνοιγμα των ώμων, για να διατηρούμε ανοικτό τον θώρακα. Σηκώνουμε τα χέρια μας ψηλά σε ευθεία με τον κορμό. Λυγίζουμε τα γόνατα διώχνοντας τους γλουτούς προς τα πίσω, μέχρι εκεί που νιώθουμε ότι ο κορμός μας δεν θα πέσει. Σφίγγουμε καλά γλουτούς και κοιλιά, ρίχνουμε το βάρος προς τις φτέρνες μας και τεντώνουμε αργά τα πόδια μας προς τα πάνω και λυγίζουμε προς τα κάτω. Πραγματοποιούμε 3-4 σετ των 12-15 επαναλήψεων.

Καθίσματα στο ένα πόδι

Κρατάμε μια μπάρα και με τα 2 χέρια στο άνοιγμα των ώμων, για να διατηρούμε ανοικτό τον θώρακα. Στηριζόμαστε στο ένα πόδι και τοποθετούμε το άλλο πάνω στην αρχή του μηρού μας με πέλμα flex. Καθόμαστε στο πόδι στήριξης με το βάρος μας στη φτέρνα και το γόνατο σταθερό να μην ξεπερνάει τα δάχτυλα του ποδιού.
Ανεβαίνουμε και κατεβαίνουμε διατηρώντας τη λεκάνη μας σταθερή και όρθιο τον κορμό. Κατά την επαναφορά δεν χρειάζεται να τεντώνουμε το πόδι στήριξης. Πραγματοποιούμε 2-3 σετ των 10-20 επαναλήψεων στο κάθε πόδι.

2017-04-12T16:47:40+00:00