Μετράς θερμίδες, όμως και η γεύση μετράει;

Ισορροπία στη διατροφή δεν σημαίνει ότι πρέπει να στερείσαι.

Ίσα-ίσα οι έρευνες δείχνουν, ότι όσο πιο «σκληρές» δίαιτες ακολουθούμε, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες μετά από σύντομο χρονικό διάστημα να καταναλώσουμε με υπερβολή όσα στερηθήκαμε.  Και επειδή το καλοκαίρι έφτασε και μαζί του ήρθε και η ώρα των παγωτών… αντιστάσου στον πειρασμό με δροσερές, απολαυστικές, χειροποίητες γρανίτες.

Καταρχήν έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες –αν αποφύγεις τη ζάχαρη– γι’ αυτό και αποτελούν τη light εκδοχή της παγωμένης απόλαυσης. Επίσης, μπορείς πολύ εύκολα να φτιάξεις γρανίτα μόνη σου με τα υλικά της αρεσκείας σου, όπως είναι τα φρούτα και οι χυμοί. Όρεξη και φαντασία να έχεις!

Tip: Δοκίμασε το πράσινο τσάι ως βασικό συστατικό στη γρανίτα και θα εκπλαγείς.

2017-05-10T12:35:05+00:00