Μια ανάσα… δρόμος.

Αν αλλάξετε τον τρόπο που αναπνέετε, μπορείτε να αισθάνεστε και να δείχνετε πιο αδύνατες και πιο υγιείς;

Κι όμως μερικές βαθιές αναπνοές κάνουν τη μεγάλη διαφορά!

Έχει διαπιστωθεί, ότι η καθιστική ζωή και ιδιαίτερα η εργασία σε περιβάλλον γραφείου δημιουργεί ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο «ρηχής» αναπνοής, κυρίως εξαιτίας της στάσης του σώματος. Αν δοκιμάσετε να αναπνέετε βαθύτερα, οι πνεύμονες «ανοίγουν» περισσότερο, ο κορμός ανασηκώνεται, το στομάχι δείχνει πιο επίπεδο και ο οργανισμός οξυγονώνεται πιο αποτελεσματικά. Έτσι είστε πιο χαλαρή, ήρεμη και ταυτόχρονα το δέρμα σας επωφελείται και αποκτάει λάμψη. Επίσης, βελτιώνεται η ποιότητα του ύπνου.

Μία καλή μέθοδος για να πετύχετε πιο αργή, βαθιά, παρατεταμένη και σταθερή αναπνοή είναι να μετράτε. Ξεκινήστε εισπνέοντας και εκπνέοντας μετρώντας μέχρι το τέσσερα. Σταδιακά αυξήστε μέχρι το έξι. Μόλις εξοικειωθείτε αυξήστε μέχρι το οκτώ. Μετά από κάθε άσκηση μερικές γουλιές πράσινο τσάι θα σας χαλαρώσουν και θα αισθανθείτε ακόμα πιο όμορφα.

2017-04-10T17:32:31+00:00