Μικρότερο πιάτο, λιγότερες θερμίδες.

Έξυπνο και αποτελεσματικό το tip που ακολουθεί, πιθανότατα θα σε εντυπωσιάσει και θα σου φανεί χρήσιμο!

Ερευνητές του Πανεπιστημίου Cornell στη Νέα Υόρκη ανακάλυψαν, ότι αλλάζοντας τα κυρίως πιάτα που καταναλώνουμε τα γεύματά μας με μικρότερα, αυτομάτως μειώνεται η ημερήσια πρόσληψη θερμίδων μέχρι και 20%. Δεν είναι και λίγο, αν αναλογιστεί κανείς ότι αυτό ισοδυναμεί με απώλεια ενός κιλού ανά μήνα.

Μοιάζει παράξενο; Κι όμως, ο λόγος που κάνει τη διαφορά είναι κυρίως ψυχολογικός.

Ένα πιο μικρό πιάτο γεμίζει με λιγότερη ποσότητα φαγητού, αλλά εσύ νιώθεις ότι καταναλώνεις ένα γεμάτο πιάτο. Δεν χρειάζεται όμως να πιείς το πράσινο τσάι σου σε μικρότερο ποτήρι, καθώς αν το απολαύσεις σκέτο, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς για τις θερμίδες!

2017-05-24T11:34:11+00:00