Πράσινο τσάι & ισορροπημένη διατροφή.

Το ανθρώπινο σώμα αποτελείται κατά 50% – 70% από νερό, ανάλογα βέβαια με το φύλο και την ηλικία. Γι’ αυτό η πρόσληψη υγρών – 2,2 λίτρα την ημέρα κατά μέσο όρο για μια γυναίκα βάρους 60 κιλών – είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Συχνά αμελούμε να υπολογίσουμε τις θερμίδες που προσλαμβάνουμε από υγρά, οι οποίες ιδανικά δεν πρέπει να ξεπερνούν το 10% της ημερήσιας κατανάλωσης θερμίδων. Το τσάι ταιριάζει απόλυτα σε μια ισορροπημένη διατροφή, καθώς τουλάχιστον το 60% των υγρών που καταναλώνουμε, πρέπει να έχει μηδενική θερμιδική αξία. Ένα έξυπνο τρικ που συνήθως επιφέρει αποτελέσματα, είναι να δοκιμάσετε να καταγράφετε σε ένα ημερολόγιο τι καταναλώνετε σε καθημερινή βάση. Έτσι, θα μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ελέγξετε και να βελτιώσετε τις διατροφικές σας συνήθειες, αλλά και να συνεργαστείτε πολύ πιο αποτελεσματικά με κάποιον ειδικό, αν δείτε ότι δεν μπορείτε να τα καταφέρετε μόνες σας.

2017-04-11T12:59:46+00:00