Η προπόνηση που θα απογειώσει τον μεταβολισμό σου!

Η πρώτη μας προπόνηση κυκλική για χρόνο. Δηλαδή  έχουμε να εκτελέσουμε 3-5 γύρους ανάλογα με το επίπεδο μας (αρχάριοι/ προχωρημένοι) από τις παρακάτω ασκήσεις όσο πιο γρήγορα μπορούμε.

  • 400 μέτρα τρέξιμο για τους προχωρημένους, 200 μ για τους αρχάριους.
  • 15 Push Ups για τους προχωρημένους, 10 για τους αρχάριους.
  • 20 Προβολές εναλλάξ οι προχωρημένοι, 16 οι αρχάριοι.
  • 30 mountain climbers προχωρημένοι, 20 αρχάριοι.

Προσπάθησε να το τελειώσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς, με αυτόν τον τρόπο θα κρατήσεις την ένταση της προπόνησης ψηλά με αποτέλεσμα να κάψεις πολλές θερμίδες και ο μεταβολισμός σου θα είναι ενεργοποιημένος για αρκετές ώρες μετά την προπόνηση.

Το παραπάνω πρόγραμμα για ένα μέσο άντρα περίπου 80 kg είναι 500 θερμίδες και για γυναίκα 55 kg 300 θερμίδες.

Μην ξεχνάς πότε το πρωινό σου!

Δοκίμασε βραστά αυγά με γαλοπούλα μαύρο ψωμί και ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι, που θα σου τονώσει την διάθεση με την εξαιρετική γεύση του!

Push ups

Push ups

Προβολές

Αρχική θέση για προβολές

Τελική θέση για προβολές

Αρχική θέση mountain clibers

Αρχική θέση mountain clibers

Πρώτη τελική θέση mountain clibers

Πρώτη τελική θέση mountain clibers

Δεύτερη τελική θέση (το άλλο πόδι)

Δεύτερη τελική θέση (το άλλο πόδι)

2017-05-24T12:37:21+00:00