Η προπόνηση διαρκεί μόνο 20′ αλλά ο μεταβολισμός «δουλεύει» μέχρι και 8 ώρες μετά!

Για 20 λεπτά προσπάθησε να ολοκληρώσεις όσους περισσότερους γύρους από τις παρακάτω ασκήσεις

Τρέξιμο

Όσο περισσότερο το πιέσεις θα κάνεις τον μεταβολισμό σου να καίει για πολλές ώρες ακόμα μετά την προπόνηση το περίφημο afterburn effect (energy post oxygen consumption).

  • 200 μ τρέξιμο,
  • 16 επαν. οι προχωρημένοι, 10 οι αρχάριοι από θέση σανίδας στους αγκώνες σε θέση σανιδας στις παλάμες  8+8 με το κάθε χέρι εναλλάξ,
  • 15 επαν. οι προχωρημένοι, 10 οι αρχάριοι καθίσματα με άλμα
  • 30 επαν. οι προχωρημένοι, 20 οι αρχάριοι russian twist

Το παραπάνω πρόγραμμα για ένα μέσο άντρα περίπου 80 kg είναι 500 θερμίδες και για γυναίκα 55 kg 300 θερμίδες.

Μην ξεχνάς το ρόφημα σου! Πιες πράσινο τσάι που με τις ευεργετικές τους ιδιότητες θα σου τονώσει την διάθεση!

Θέση σανίδας – στήριξη στους αγκώνες

Θέση σανίδας – στήριξη στους αγκώνες

Τελική θέση

Τελική θέση

Αρχική θέση

Αρχική θέση

Τελική θέση

Τελική θέση

Αρχική θέση Russian twist

Αρχική θέση Russian twist

Τελική θέση

Τελική θέση

2017-05-24T12:36:38+00:00