Πώς να χάσετε κιλά χωρίς να κάνετε δίαιτα.

Οι περισσότεροι ακούγοντας τη λέξη δίαιτα τους πιάνει κρύος ιδρώτας, αφού αρχίζουν να σκέφτονται όλα τα φαγητά που θα στερηθούν και το αίσθημα της πείνας που θα νιώθουν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Αν λοιπόν και εσείς τρέχετε μακριά μόνο με το άκουσμα της «δίαιτας», δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα αφού μπορείτε να χάσετε κιλά και με άλλους τρόπους. Ναι σωστά διαβάσετε: αν ακολουθήσετε τα παρακάτω tips θα απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά χωρίς να ακολουθήσετε κάποια αυστηρή δίαιτα.

Κοιμηθείτε περισσότερο

Ο ανεπαρκής ύπνος αυξάνει το σωματικό βάρος και μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας. Αν όμως κοιμάστε 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ χωρίς ενοχλήσεις και διακοπές,  καταναλώνετε λιγότερη τροφή και μπορείτε να χάσετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά.

Πιείτε έξυπνα

Αντικαταστήστε τα ζαχαρούχα ποτά με το πράσινο τσάι Lipton , το οποίο ενυδατώνει τον οργανισμό. Αρκεί μια γουλιά και θα νιώσετε την απόλυτη δροσιά και αναζωογόνηση. Το πράσινο τσάι Lipton είναι το ιδανικό ρόφημα για ένα δυνατό πρωινό ξεκίνημα.

Γράψτε τι τρώτε κάθε μέρα

Ο κυριότερος λόγος, για να κρατάτε  ένα ημερολόγιο τροφίμων είναι ότι σας δείχνει τι καταναλώνετε κάθε μέρα και σας αποκαλύπτει τις διατροφικές σας συνήθειες, τις ομάδες τροφίμων που προτιμάτε και τους λόγους για τους οποίους καταφεύγετε στο φαγητό, όπως αν είστε αγχωμένοι, αν βαριέστε ή αν πεινάτε πραγματικά.

Μασήστε τσίχλα

Όταν θέλετε να κάνετε επιδρομή στο ψυγείο, μασήστε μια τσίχλα χωρίς ζάχαρη με έντονη γεύση και θα σας αποσπάσει από τον πόθο σας για φαγητό. Τόσο απλά.

Περιμένετε να νιώσετε ότι πεινάτε πραγματικά

Είναι εκπληκτικό το πόσες φορές τρώμε από πλήξη, συνήθεια, νευρικότητα ή απογοήτευση.  Αυτό έχει σαν συνέπεια να ξεχνάμε την πραγματική πείνα και να αναζητάμε μια τροφή μόνο και μόνο για να καλύψουμε το συναισθηματικό μας κενό. Βρείτε τρόπους, εκτός από το φαγητό, για να εκφράσετε τα συναισθήματα σας ή για να ανακουφίσετε την πλήξη σας.

2017-05-24T12:39:03+00:00