Σανίδα… σωτηρίας για αρχάριους.

Γυμναστήριο, κόσμος, βαβούρα, αναμονή… σε αποθαρρύνουν; Τόνωσε το σώμα μόνη στο σπίτι μακριά από… τα αδιάκριτα βλέμματα. Τι θα χρειαστείς; Τίποτα!

Στατική και αποτελεσματική η άσκηση σανίδα ενδυναμώνει όλο το σώμα και κυρίως κοιλιακούς, πλάτη και χέρια. Για να την εκτελέσετε σωστά ξαπλώστε μπρούμυτα και στηριχτείτε στους αγκώνες. Κάντε flex τα πέλματα και σπρώξτε ώστε το κεφάλι να έρθει στην ευθεία με τη σπονδυλική στήλη και όλο το σώμα να είναι σε ευθεία γραμμή.

20 δευτερόλεπτα την πρώτη φορά αρκούν. Αυξήστε σταδιακά 10 δευτερόλεπτα κάθε μέρα, μέχρι να φτάσετε στο σημείο να παραμείνετε στη στάση για όσο περισσότερο μπορείτε.

Αφού ολοκληρώσετε την άσκηση κάντε δώρο στον εαυτό σας μία κούπα πράσινο τσάι!

2017-05-04T17:22:10+00:00