Συμβουλές για να μειώσετε τις ημερήσιες θερμίδες και να χάσετε κιλά.

Οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά στρέφονται σε ακραίες δίαιτες οι οποίες υπόσχονται γρήγορη απώλεια βάρους. Όμως εκτός ότι τα αυστηρά προγράμματα διατροφής μπορεί να είναι επικίνδυνα για την υγεία, δεν έχουν επίσης μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Αντ’ αυτού εάν μπορέσετε να βελτιώσετε την ενεργειακή σας ισορροπία με τη μείωση μόλις 100 θερμίδων την ημέρα, θα μπορέσετε και να χάσετε τα περιττά κιλά χωρίς να προβείτε σε ακρότητες. Ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές και θα διαπιστώσετε ότι η απώλεια βάρους δεν είναι τελικά τόσο δύσκολη υπόθεση.

Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα, ώστε να τρώτε λιγότερο. Πολλοί έχουν την τάση να γεμίζουν τα πιάτα τους μέχρι επάνω, με αποτέλεσμα να παίρνουν θερμίδες χωρίς να το αντιλαμβάνονται. Αν όμως αρχίσετε να τρώτε σε μικρότερα πιάτα τότε ο εγκέφαλος σας πιστεύει ότι καταναλώσετε αρκετή ποσότητα φαγητού.

Ξανασκεφτείτε τα ποτά σας. Τα αλκοολούχα ποτά συνήθως ανοίγουν την όρεξη, με αποτέλεσμα να καταλήγετε να τρώτε περισσότερο από αυτό που σας αναλογεί. Αυτό που μπορείτε να κάνετε είναι να αντικαταστήσετε το αλκοόλ με άλλα ροφήματα. Και τι καλύτερη επιλογή από Linden Ginger της Lipton. Ένα δροσιστικό και γευστικό αφέψημα με τίλιο, τζίντζερ, σχινόπρασο και γαρίφαλο. Εάν δεν το έχετε μέχρι τώρα πιει, τότε μια δοκιμή θα σας πείσει.

Μην αδειάζετε όλο το πιάτο σας. Η καλύτερη συμβουλή είναι να σηκώνεστε από το τραπέζι και να νιώθετε λίγο πεινασμένοι. Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι το σήμα ότι χορτάσατε χρειάζεται μερικά λεπτά για να πάει στον εγκέφαλο και εσείς αυτά τα λεπτά μπορεί να συνεχίζετε να τρώτε.

Απολαύστε τα γεύματά σας. Προσπαθήστε να τρώτε αργά και να απολαμβάνετε την κάθε μπουκιά. Εάν καταφέρετε να γεύεστε το φαγητό, τότε θα τρώτε και μικρότερη ποσότητα.

 

2017-12-20T19:18:42+00:00