Συντονισμένη… προσπάθεια!

Όταν συγχρονίζεις την άσκησή σου με τον ρυθμό ενός δυνατού και μπιτάτου μουσικού κομματιού, αυτομάτως αυτό μπορεί να σε ωθήσει να ασκείσαι για περίπου 15% περισσότερο, ενώ ταυτόχρονα μετριάζει τα συμπτώματα της κόπωσης. Όταν η κίνησή σου δεν είναι συνειδητά συγχρονισμένη με τον ρυθμό του μουσικού κομματιού, προσπάθησε να ταιριάξεις το μπιτ της μουσικής με τον επιθυμητό καρδιακό ρυθμό. Πώς μπορείς να το πετύχεις; Μέτρησε πόσα μουσικά μπιτ υπάρχουν στα πρώτα δεκαπέντε δευτερόλεπτα του κομματιού και πολλαπλασίασε τον αριθμό με το τέσσερα. Ο αριθμός που θα προκύψει είναι τα μπιτ ανά λεπτό. Θυμήσου, ότι ο ιδανικός καρδιακός ρυθμός για την πιο αποτελεσματική απώλεια βάρους είναι από 104 – 131. Ολοκληρώνοντας την άσκηση κάθισε κάπου αναπαυτικά και πιες μία κούπα πράσινο τσάι Lipton. Οι καρδιακοί σφυγμοί θα επανέρθουν σε φυσιολογικά επίπεδα κι εσύ θα νιώσεις ακόμα πιο αναζωογονημένη.

2017-04-10T16:54:15+00:00