Τα καλύτερα μυστικά για να σας πάρει ο ύπνος στο λεπτό.

Η αυπνία είναι σύνηθες φαινόμενο της εποχής μας και οι λόγοι είναι πολλοί. Το άγχος και το πολύ βραδινό φαγητό είναι μερικοί από αυτούς τους λόγους για τους οποίους μπορεί να μείνουμε ξύπνιοι μέχρι το πρωί και να καταλήξουμε κουρασμένοι και γεμάτοι νεύρα. Επειδή όμως τα οφέλη ενός ποιοτικού ύπνου είναι πολλά, παρακάτω θα δείτε μερικά κόλπα, που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε πιο εύκολα τα βράδια.

Να αποφεύγετε φαγητά και ποτά που σας ενοχλούν. Καταρχάς αυτό που πρέπει να έχετε πάντα σαν κανόνα είναι να τρώτε 3 με 4 ώρες πριν πέσετε για ύπνο, ώστε να βοηθήσετε τη λειτουργία της πέψης. Επίσης καλό είναι να αποφεύγετε την κατανάλωση αλκοόλ και τα πικάντικα φαγητά πριν κοιμηθείτε, γιατί μπορεί να σας δημιουργήσουν στομαχικές διαταραχές με αποτέλεσμα την αυπνία.

Γράψτε όλα όσα πρέπει να κάνετε την επόμενη ημέρα. Πριν πάτε για ύπνο πιάστε μολύβι και χαρτί και αρχίστε να γράφετε όλα όσα σας απασχολούν. Εάν καταφέρετε να αδειάσετε το κεφάλι σας από τα προβλήματα και το στρες τότε θα μπορέσετε να πέσετε στο κρεβάτι πιο ήρεμοι από ποτέ.

Διαλογιστείτε. Ο διαλογισμός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αντιμετωπίσετε το στρες, το άγχος και την κατάθλιψη. Είναι επίσης, γνωστός για την πρόληψη και την καταπολέμηση των διαταραχών του ύπνου. Θα ηρεμήσει το μυαλό και το σώμα σας και θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και εν τέλει να κοιμηθείτε πολύ πιο εύκολα.

Υιοθετήστε μια ρουτίνα που σας χαλαρώνει. Διαβάστε ένα βιβλίο, ακούστε μουσική ή πιείτε το αγαπημένο σας ρόφημα. Με αυτό τον τρόπο δίνετε σήμα στον εγκέφαλο ότι έφτασε η ώρα για ύπνο. Και αν ακόμα δεν έχετε βρει το ρόφημα που θα σας χαλαρώσει, η Lipton σας προτείνει το Melissa Lavender, ένα αφέψημα με μελισόχορτο, λεβάντα και λουίζα και φυσικά με αξεπέραστη γεύση.

Απενεργοποιήστε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μια ώρα πριν πέσετε στο κρεβάτι. Φυσικά θα υπάρξουν στιγμές που θα πρέπει να ελέγξετε το email σας, όμως είναι σημαντικό να απενεργοποιείτε το κινητό σας όταν φτάσει η στιγμή να κοιμηθείτε. Το φως που εκπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές μπορεί να επηρεάσει την ικανότητά σας για έναν ποιοτικό ύπνο.

Τέλος ένα άλλος σημαντικός λόγος της αϋπνίας είναι τα ακανόνιστα χρονοδιαγράμματα. Είναι σημαντικό να ξυπνάτε και να κοιμάστε την ίδια ώρα κάθε μέρα. Εάν έχετε άστατο ωράριο στον ύπνο, τότε αυτό μπορεί να οδηγήσει σε χρόνια αϋπνία και κόπωση.

2017-12-20T19:14:11+00:00