Το λαμπερό δέρμα είναι θέμα διατροφής.

Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς. Όποιο προϊόν περιποίησης, όποια κρέμα όσο καλή και αν είναι και αν χρησιμοποιήσουμε δεν αρκεί για δέρμα πραγματικά λαμπερό, αν δεν ακολουθούμε μία κατάλληλη, σωστή και ισορροπημένη διατροφή. Το μότο «είσαι ό,τι τρως» δεν είναι καθόλου τυχαίο, καθώς ό,τι καταναλώνουμε αντανακλάται στο δέρμα και στο πρόσωπό μας. Γνωρίστε λοιπόν σήμερα κιόλας τους πιο “δυνατούς” συμμάχους στη μάχη ενάντια στην αντιγήρανση!

Φρούτα: Ρόδι, φράουλα και βατόμουρο, καθώς και όσα φρούτα περιέχουν βιταμίνη C, είναι οι «άρχοντες» της αντιγήρανσης. Η βιταμίνη C δεσμεύει τις ελεύθερες ρίζες του οξυγόνου και βοηθά στην επιβράδυνση της γήρανσης του δέρματος. Χάρη στην υψηλή συγκέντρωσή τους σε βιταμίνη C συμβάλλουν στην παραγωγή κολλαγόνου.

Γαλακτοκομικά: Επιλέξτε κατά προτίμηση προϊόντα με χαμηλά λιπαρά για να αποφύγετε τις πολλές θερμίδες. Επιστημονικές έρευνες δείχνουν, ότι ειδικά το γιαούρτι, το οποίο περιέχει προβιοτικά, μπορεί να βοηθήσει στη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, το οποίο με τη σειρά του, όταν λειτουργεί σωστά, συμβάλλει στη δημιουργία λαμπερού δέρματος.

Καλά λιπαρά: Σολωμός, λιναρόσπορος και καρύδια θα πρέπει να βρίσκονται στην κορυφή της προτίμησής σας. Αναρωτιέστε γιατί; Επειδή –όπως δείχνουν οι επιστημονικές έρευνες– μπορούν να ενισχύουν τις μεμβράνες των δερματικών κυττάρων και δεν επιτρέπουν στις τοξίνες να εισχωρήσουν, ενώ ταυτόχρονα διατηρούν την υγρασία του δέρματος με αποτέλεσμα να παραμένει λείο και σφριγηλό.

Όσο για το νερό… δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Θυμηθείτε ότι και το πράσινο τσάι που έχει εξαιρετική γεύση, περιέχει πολύ νερό κι έτσι συμβάλλει στην ενυδάτωση, ενώ παράλληλα το υπέροχο άρωμά του τονώνει και χαλαρώνει!

2017-05-04T17:21:27+00:00