Δυνατά πόδια και γλουτοί.

Νίκη Πετρουλάκη
Νίκη Πετρουλάκη

Προβολή με ισορροπία

Τοποθετούμε το δεξί πόδι μπροστά και κάνουμε ένα μεγάλο βήμα πίσω με το αριστερό λυγίζοντας και τα 2 πόδια σε ορθή γωνία. Προσπαθούμε να κρατήσουμε τον κορμό τεντωμένο και σταθερό, ενώ τον θώρακα ανοικτό. Για να το πετύχουμε αυτό, τοποθετούμε μια μπάρα ή ένα κοντάρι πίσω στην ωμοπλάτη μας. Μόλις βεβαιωθούμε ότι έχουμε ισορροπία, ανασηκώνουμε την μπροστινή φτέρνα, σφίγγουμε τον γλουτό και ανεβαίνουμε και κατεβαίνουμε αργά βάζοντας περισσότερη δύναμη στο μπροστινό πόδι. Πραγματοποιούμε 2 σετ των 10-15 επαναλήψεων σε κάθε πόδι.

2017-04-07T11:56:10+00:00