No more stress!

Το χρόνιο στρες μόνο προβλήματα μπορεί να φέρει στη ζωή μας και μάλιστα σε πολύ περισσότερους από έναν τομείς. Οι υπερβολικές ώρες δουλειάς, ο λίγος ύπνος, η έλλειψη άσκησης και η κακή διατροφή συμβάλλουν στην αύξηση του στρες. Δοκιμάστε να «διορθώσετε» κάποια από τα παραπάνω, ώστε να βελτιώσετε όσο το δυνατόν περισσότερο την ποιότητα ζωής σας.

Οι τρεις κομβικοί άξονες για την καταπολέμησή του είναι η χαλάρωση του σώματος, ο έλεγχος της σκέψης και η κατεύθυνσή της σε πράγματα που αποσπούν την προσοχή από την αγχωτική καθημερινότητα.

Τι μπορείς να κάνεις;

Γυμναστική, τεχνικές χαλάρωσης και πράσινο τσάι! Το τελευταίο, εκτός από την «ιεροτελεστία» της απόλαυσης που οδηγεί στη χαλάρωση, ταυτόχρονα αναζωογονεί τον οργανισμό και τον βοηθάει να ισορροπήσει.

2017-04-10T16:45:41+00:00