Ustrasana – Camel pose

Νίκη Πετρουλάκη
Νίκη Πετρουλάκη
Αυτή η θέση χαρίζει ευλυγισία στους ώμους, στη σπονδυλική στήλη και στη μέση.

Γονατίζουμε με τα πόδια στο άνοιγμα των ισχύων και τα δάχτυλα των ποδιών να πατάνε στο έδαφος. Τοποθετούμε το ένα χέρι στη φτέρνα, ενώ το άλλο μακραίνει και εκτείνεται ψηλά και προς τα πίσω.

Προσπαθούμε να μην συμπιέσουμε το πίσω μέρος της μέσης και για να το πετύχουμε αυτό, ωθούμε τον κόκκυγα προς τα κάτω και επιμηκύνουμε το μπροστινό μέρος των μηρών. Προσπαθούμε να ενώσουμε τις ωμοπλάτες σχηματίζοντας ένα τόξο με την πλάτη μας. Τραβάμε μέσα τους κοιλιακούς προς τη σπονδυλική στήλη. Με αυτό τον τρόπο προστατεύουμε τη μέση μας.
Αφήνουμε το πάνω μέρος του κορμού να ανοίξει. Μένουμε με το ένα χέρι προς τα πίσω και μακριά για 3 αναπνοές. Έπειτα επαναλαμβάνουμε τη στάση χρησιμοποιώντας το άλλο μας χέρι.

2017-04-07T11:56:48+00:00